tågmannen

2013-10-23
18:45:09

Benkross
”In the end, it’s about priority. About deciding what really matters and, as Stephen Covey says, “putting first things first”! And so, as you simplify your life, may it increase your productivity and grant you a greater sense of purpose, and may it bring you great freedom and peace"
 

Idag blev det ett benpass och är helt skakig i benen. Men vad gör de? För snart är det handboll så de är bara att börja tagga till det. Kommer säkert få kramp i benen för sist jag körde ett hårt benpass(med hopp) och handboll efter så kunde jag inte böja ut benet. Jobbigt när kroppen säger ifrån och man egentligen vill kämpa på. Körde verkligen ut max den dagen och idag ska det bli likadant. Har dock inte kört lika hårt pass på benen. 
 
( jag bloggar när jag har tid och känner för det. Hinner bara komma hem efter gymmet för att käka och vila en timme för att sedan dra på nästa träning. Därför känner jag att bloggen inte är prio ett. Gör bara det jag känner för)
 
#yolo #swag
 
Bild sen magaluf

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: