tågmannen

2013-10-02
19:22:55

Det största misstaget du kan göra i ditt liv är att fortsätta vara rädd för att göra et
Många har sagt att jag borde börja skriva igen, men detta är ju en träningsblogg. Men jag har varit sjuk i nästan 3 månader därför har jag inte kunnat skriva något. Men började träna i veckan och känner mig helt slut. Redan träna 3 gånger, och kom hem för en timme sedan efter ett hårt ryggpass så nu tagga vidare på en handbollträning. 

Så jälva skönt att vara tillbaka! Slita ut sig så hårt att man knappt kan andas.
 
Du springer på planen och känner att orken inte finns kvar men ändå springer du dem där sista meterna för att försöka hinna ikapp din motspelare. Du kanske inte hade orken att orka hela vägen men om du fortsätter och fortsätter jaga och jaga så kommer du en dag ha orken och det är du som kommer vara först och det är han/hon som kommer jaga dig! 

Keep on fighting!
 
(Benet är för övrigt ganska bra och värker bara ibland, men YOLO, kan inte hålla mig borta från träningen längre)
 
 
Let the fire burn in your veins and mind
Nu kör vi igen!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: