tågmannen

2013-04-25
16:06:00

As of today, stop comparing yourself to others. The others are so many, and they are still not like you. Only you are the best at being you
Igår var en väldigt lyckad kväll! Detta var nog fan i mig den bästa än så länge och detta var den sista om man inte räknar med balen. Riktigt kul var det!  Så fick man positiv kritik  också, det är det som får dagen att flyta vidare ;D Kände att jag verkligen behövde det, en sådan kväll. Allt var perfekt igår, var så länge sedan jag hade så roligt, tack vare att jag är sjuk och deffen. Så igår var en kväll jag behövde!
 
Nu har jag varit sjuk i en vecka och i morgon ska jag nog börja träna. Känner att jag inte kan vara sjuk något mer, för att jag har redan tappat tillräckligt med träning!
 
Testade mina shorts idag.. de är ju för fan ett tält! Fy satan vilken skilnnad... kommer behöva hängslen ifall jag ska använda dem!
 
Ungefär dem snyggaste solglasögonen som finns!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: