tågmannen

2013-04-12
23:20:00

Few things in the world are more powerful than a positive push. A smile. A world of optimism and hope. A ”you can do it” when things are tough
Det är säkert många som tycker fan vad han ska lägga ut bilder på sig själv hela tiden på tex instragram, "jaja vi har sett din kropp nu.. du behöver inte visa något mer". Men då skulle jag vilja "försvara" mig genom att säga, det här är första gången jag verkligen börjar känna mig nöjd över min kropp och då vill jag "skryta" och visa hur jag ser ut. För nu känner jag mig nöjd och behöver inte skämmas längre, mitt självförtroende har stigit en hel del men ändå inte till max, men det kommer! 
 
Idag fick jag en fin kommentar av "Maria Bergström" som skrev att jag var en inspiration för henne, med deffen och allt jobb jag har lagt ner på min träning. Därför blev jag ännu mer taggad och känner mig ännu mer motiverad, därför ska jag inte äta godis och annat som innehåller socker på två veckor. För att få deffen att bli ännu bättre, känner att jag har "fuskat" en gång i veckan för mycket nu. Behöver skärpning, samt så kommer studentfesterna snart och då kommer jag ändå "fuska". 
 
Menar det gäller bara att bita ihop och köra på! ifall man känner sockersug så ta lite nötter, en frukt eller kesella med fun light. Det som stoppar ditt sockersug, genom att äta så nyttigt som möjligt! 
 
Dock ska jag börja med det här på SÖNDAG för att jag har fortfarande godis kvar sen idag. Men på söndag så jävlar, då smäller det! Äta bra och nyttigmat, kyckling hela veckan ut! 
'
Så på söndag ska jag ta bilder för att visa hur jag ser ut, och sedan ta bilder två veckor senare för att se ifall det har blivit någon skillnad om man skippar godis helt ;) Spännande!
 
Skulle testa ifall min kavaj fortfarande passar eller ifall den har blivit tajt ;) Men icke det, än så länge i alla fall ;)
 
 
 
 
Jag och MCdanne hälsar trevlig helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: