tågmannen

2013-04-23
13:38:00

I take a walk!
Tänkte att det kunde vara kul att se hur långt jag verkligen går varje dag i genomsnitt och jag hamnade mellan 1-1,2 mil per dag.
 
Först är jag ute och går på morgonen. I en timme och det var 6,1 km. Sen till Arenan och dit är det 2 km, sen till skolan 2 km och sedan hem 1,58 km. Men ibland går jag inte från Arenan till skolan och då blir det 2 km mindre men andra dagar går jag till TK (gymmet) och då blir det en längre sträcka så jag går ungefär mellan 1-1,2 mil per dag och förbränner omkring 700-800 kalorier bara på att gå varje dag. Sedan går jag självklart mycket mer vissa dagar beroende på vad man gör i skolan osv.
 
  
  
Den sista bilden visar hur långt jag gick istället för slingan jag gick för att visa exakt hur långt det var
 
  
 
 Jag gjorde dock inte som jag skrev igår, alltså att jag skulle köra lätt benpass och rehab efter skolan. För jag känner mig fortfarande sjuk och vill inte riskera att bli ännu mer sjuk igen.. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: