tågmannen

2013-04-07
19:17:00

It´s not what you are that holds you back, it´s what you think you are not
Snart är påsklovet slut och vissa skulle säga att jag inte har gjort ett jävla skit medan andra skulle säga att jag har gjort mer än vad min kropp klarar av! Jag skulle då säga lite av både och! Träna träna träna träna, fuska, träna träna träna träna, fuska, träna träna
 
Första helgen på lovet blev bara skit för träningen, massa onyttigtkäk med godis dock trevligt sällskap! Samt firar man bara påsk en gång om året så då blev det skit till middag och andra onyttigheter, så att säga.
 
Sedan efter helgen försökte jag ta mig i kragen och träna två gånger per dag. Ett rehab pass och ett spring pass eller två gympass på en dag. Men lovet tog över och förstörde allt. Dock körde jag alltid ett rehab pass och sedan ett spring pass eller tvärtom. Men vå gympass på en dag gick inte lika bra. Sedan kom mer onyttigheter och annat shit. Så den här veckan har varit väldigt dålig för träningen för jag har ätit dåligt. 
 
Ska bli väldigt skönt att komma tillbaka till skolan och in i sina rutiner. Samt så kan man inte säga "ääsch det är lov då får man äta godis". För varje gång jag äter onyttigheter får jag dåligt samvete och känner ångest. DÄRFÖR ska de bli underbart med skola igen
 
I lördags blev det ett bra armpass, kommer komma bilder efter det. Som lilla Jack tog.
 
Men idag har jag och Jonas hållit i vårt Projektarbete, som var ett motionslopp, jag har bara några få bilder sen det. Men jonas har 300 bilder på sin kamera som jag kan visa någon annan gång. Det blev ändå mer lyckat än vad jag trodde, det kom 20 person ändå, så vi gick 400 plus med alla kostnader osv. Det märktes att vi var amatörer, men man gör detta för att lära sig och bli bättre.
 
Efter armpasset.
 
 
Ooih, watch out we got a badass over here!
 
 
Man ser skillnad efter ett månad. Den till vänster är den 14/03(14mars) medan den till höger är ifrån igår 07/04 (7 april)
 
 
Jack ville också vara med på en bild :p
 
 
Och så några FÅ bilder innan "JB-loppet" (projektarbetet)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: