tågmannen

2013-04-13
10:00:16

Just because you don't see results after a day or even a week, don't give up. You may not see changes, but every smart choice you make is affecting you in ways you'd never imagine
Idag kommer bli en fartfylld dag med många spännande äventyr! Ett äventyr är att gå ut och gå, vilket jag redan har gjort. Jag lyssnade på remixen jag länkade igår, (https://soundcloud.com/aviciiofficial/avicii-promotional-mix-2013) den är exakt en timme lång. Så när jag gick utanför dörren slog jag igång den och när jag kom fram till dörren var den slut! thats what i'm calling timing! Gick även med mitt stora headset för det till mobilen har gått sönder....
 
Snart blir det att dra till gymmet för ett armpass, kör både biceps och triceps, för jag kör inte armar så ofta och då är de lika bra att köra bägge samtidigt. 
 
Sen spelar drott ikväll klockan 4, så då bli det att se drott. Hoppas dem vinner, för då går dem vidare! Håller tummarna!!!
 
Sen blir det nog att dra till jack och lira xbox ett tag för att sedan dra vidare mot staden för att se obilvion på bio. Fick gratis biljetter från skolan för att jag har varit på öppethus. (ifjol)
 
Längtar även tills på söndag när jag ska sluta äta godis, tror verkligen att det kommer vara en stor hjälp! Vill bara hitta en våg (vill väga mig och se ifall jag tappar några kilon, även fast jag kollar mest i spegeln), är det någon som har en?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: