tågmannen

2013-04-22
18:29:50

Life has a restart button
Hmm känner mig fortfarande lite sjuk, lite täpp i näsan och lite hostig men tror ändå jag ska börja träna i morgon! Det kommer nog först bli ett lätt benpass på skolan och sedan efter skolan blir det rehabilitering.
 
Under helgen har jag tagit minst 4 C-vitamin brus tabletter per dag bara för att bli frisk så fort som möjligt!
 
I morse var jag ute och gick, men gick bara i 40 min så jag inte gick för långt och skulle bli mer sjuk!
 
Vanligt vis brukar jag gå den här slingen, väldigt mycket upp och ner. Men den tar nästan exakt en timme att gå, dock stängdes min mobil av sig när jag var 4-5 minuter ifrån "mål" så den blev ungefär tid.
 
C-vitamin power!
 
Känns som om jag har tappat en hel träning och att jag har lagt på mig medan jag har varit sjuk. För jag har inte ätit så bra då, för det första är jag fattig och inte har haft råd med bra och nyttig mat. Så jag har ätit mycket kolhydrater och mindre proteiner för det är billigare. Så nu är det bara att börja om från början och kämpa på igen! Märker att jag har lagt på mig på magen...
 Bilden är tagen idag.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: