tågmannen

2013-04-03
16:52:00

Move your ass and your mind will follow
Äntligen hittat lite tid på flera dagar!


Det har hänt så mycket de senaste dagarna. Allt från gymm/träning till plugg och även besök från Danmark.
 
 
Vi kan börja med helgen, då har jag haft besök från Danmark. Det var trevligt, på fredagen gick vi ut och åt plankstek (norreports restaurang), det bara saftade i munnen så gott var det! 
På lördegen gjorde vi påskmat hos jack och Joel med Tim och Andreas ( Erica och Emma var förbi i 10 min). Då åt vi först förrätt (räkmackor) och sedan ett redigt påskbord med massor av olika onyttigheter. Kommer bilder längre ner. Sedan blev det godis och cheseecake! 
På söndagen blev det palt. Tror jag åt 4,5 paltar! sjukt, blev mätt efter 2,5 men tryckte i mig två för att det var så gott.
 
Även på söndagen så spöade jag skiten ur Jonas i poker! Han ska ju vara mästaren men ikke ikväll! Då blev det jag!

Jag tänkte, det är bara påsk en gång så varför inte lyxa till det och njuta när man har slitit så mycket som jag har gjort!
 
Träningen under påsk har varit rent åt helvete! Men har i alla fall gjort min rehab och magövningar, men inte kört "riktiga" gymövningar. Men nu till veckan så kör jag på hårt och minst två pass varje dag. Antingen rehab och sedan ut och springa eller två gympass. Först på morgonen efter jag har ätit frukost, vid 11 tiden och ett pass senare på dagen/kvällen vid 5-6.

Först kommer bilder på lördagen, med vår fina och "nyttiga" måltid! Härliga bilder på härlgit folk så att säga!
 
Räkmacka
Nu blev det påskbords bild, allt från ägg,skinka, lax, köttbullar, potatis till osv.
 
Bilder på folket från kvällen (Lördag)
 
 Så går de när man tar godis från någonannan, JACK aka godistjuven. :p
Jonas lackar för att jag vinner i poker (Texas, och söndag) Ägd :p
 
Dem flesta säger att kvinnan ska stå i köket, men vad är de för fel på en riktigt karl i köket? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: