tågmannen

2013-04-08
22:13:00

Never back down, never give up
Idag körde jag ett riktigt härligt ryggpass! Ååh så underbart kul det var, var så motiverad och allt gick som en dans på rosor! Hade tänkt skriva lite mer exakt vad jag gjorde men tar det snabbt för måste sova.


Komplex som uppvärmning. Kan förklara komplex någon annan gång. 5x2
 
Sedan stående rodd 10x3
 
Sittade rodd med smalt handtag. 10x3
 
Hantelrodd 10x3(x2)
 
Latsdrag med smalt handtag 10x3
 
Chins Max.x3
 
Och nu till det bästa som jag inte har gjort på flera år och dar för jag har inte vågat med axeln. Jag körde Marklyft. Vilket var underbart att köra för att den tar verkligen bra och en bra övning för att hållningen. 8x3
 
Det sista jag körde bara för att jag insåg att jag äntligen kan köra det, så körde jag frivändningar med stöt. Vilket är en väldigt rolig övning och tar på hela kroppen. 6x3

Som bilden visar, fast i slutet gjorde jag en stöt. Alltså stöt menas att man trycker/stöter upp vikten ovanför huvudet tills du får raka armar.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: