tågmannen

2013-04-18
17:14:00

Our deepest fear/never give up/As bad as you want to breath
 varit hemma idag, för är sjuk, har sett så många filmer och så många inspirerande filmer om träning. Två stycken som sticker ut från mängden är Coach Carter och Never back down. Kan inte bli mer sugen på att träna när jag ser dem här två filmerna. För den ena filmen får mig att träna Handboll (även fast den handlar om Basket, alltså Coach Carter) och den andra får mig att vilja gå till gymmet. Dock är jag sjuk och det är väldigt jobbigt att vara sugen på att träna när man är sjuk!
 
Tänkte jag kunde visa några klipp från filmerna. Som inspirerar. 
 
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. Your playing small does not serve the world. There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine as children do. It's not just in some of us; it is in everyone. And as we let our own lights shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others.
 
 
 
 
Innehåller bra musik och bra träning vilket gör att man blir taggad för träning och speciellt när man har sett filmen!  Hela budskapet med filmen gör att man blir taggad för träning! För han det handlar om, slåss för sin sak och han ger aldrig upp och då känner man hur han sliter och man vill också slita! Här kommer några bra citat, men man måste se filmen för att förstå dem helt. Så jag tog bara med delar av citaten.
 
Never give up, never back down! Push yourself!

It's on you, always has been, always will be. 
 
This is my fight. Everyone's got one...
 
 
 Fast den filmen som ger mest inspiration som jag en gång tidigare har delat är. För sättet han beskriver och sättet han pratar på får en att vilja så mycket mer! Det är inte bara inom träning utan även i skolan, jobbet, ja you name it! Så sjukt citat så de är inte är sant!
 
"When you want to succeed as bad as you wanna breathe than you will be successful"
 
 
 
 
 
 
För den som vill läsa hela citatet själv.
 http://lyricstranslate.com/en/motivational-speaking-how-bad-do-you-want-it-success-eric-thomas-lyrics.html

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: