tågmannen

2013-04-14
16:07:00

The single most important decision you can make is to begin. Begin even if you are afraid. Begin even if you don’t know how things will turn out. Begin especially if you are terrified of beginning. The only real difference between someone who ”made it” and someone who will always wonder ”what’s making it like?” is that someone who ”made it” began and then never looked back.
Jag skrev igår att jag skulle ta för och efter bilder, för nu ska jag köra sten hårt på utan godis och socker på ett tag. Men jag fick tyvärr inte med mig någon fotograf och jag vill inte ha bilder som är i spegeln. 
 
En låt som verkligen speglar mig nu är "säg då - fritjof & Pikanen", plånkan är nästintill tom. Så jag får ta en protein shake istället för en kesella eller tonfisk vid dem tillfällena som jag ska äta det. Dock kan det hända att jag går upp i vikt, för det är vassle protein och det är snabba proteiner. 
 
Så nu får se vi vad som händer med min kropp, ifall jag går upp eller ner. För jag slutar med godis och börjar med vassleprotein.. hmm spännande XD
 
 
En gammal bild, tänk om man var lika söt som då! ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: