tågmannen

2013-04-03
17:07:00

The way you treat yourself sets the standard for others
Beställde två linnen förra veckan och igår fick jag det. Tyckte först att det nästan var nacket att träna i linne men det är väldigt effektivt! För nu när jag kör rehab så ser jag mycket bättre ifall jag har rätt hållning (alltså har axlarna på rätt plats) medan jag kör vissa övningar eller bara medan jag går. För när jag kör rehab är det viktigaste att jag har kroppen i rätt hållning för annars blir det fel i övningarna och det inte tar där det ska ta. 

Jag beställde ett linne som var medium och ett som var large från GYMgrossisTEN. Vilket jag är väldigt nöjd över. Det som är M, passar perfekt och formar sig efter kroppen som det ska. Medan det som är Large är förstort, men det går fortfarande att använda. Men jag köpte en large för att ha ett delmål på vägen. Alltså att bygga upp min kropp till jag inte kan använda medium längre och att min kropp passar perfekt i large. 
 
 
Hmm märks det att jag gilalr GYMgrossisten`?
 
Fram och baksida

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: