tågmannen

2013-02-25
22:40:00

45 minuter
Efter 45 minunter långt pratade med min kära broder. Så har vi/jag kommit fram till några nya saker. 

Bland annat:

Ska fortsätta gå :p För jag är inte nog bra/stark i axeln än för att köra på riktigt hårt på vissa övningar, men ska testa mig fram nu, sakta men säkert! Kanske ska börja med stången för att se ifall rörelsen går bra och sedan känna efter.

Jag ska beställa proteinpulver "whey-80 choklad". Även kolhydrats pulver, inte säker på vilket än men men det får vi se. Allt från Gymbrossisten.
 
Jag har fått en nykomling i familjen, som jag ska äta istället för 3 ägg. Så nu till frukost ska jag dricka en DL av denna vara/smörja(Som är på bilden bakom tonfisken/kesellan) som bara är flytande äggvitor och  till det ett ägg samt gröten! Om jag fattade han rätt ;)
 
Sedan att jag ska börja hålla koll på vad det är för skolmat, om det är skit så ska jag ta med mig tonfisk till skolan och lukta skit ur käften :)
 
Måste säga, i början smakade allt skit och inget var gott. Men nu kan jag nästan tycka, "åh, vad gott med lite kesella" och jag är verkligen seriös. Samma med tonfisken, den var så torr i början och fastnade i halsen. Nu tar det 10 sekunder så är den slut. Hoppas bara att äggen kommer vara goda! Får se i morgon...
En liten måltid efter hårt slitande ;)

Kommentarer:
#1: Lena

Ha ha ha så han håller på att lära dig att äta som han :) Tänk på att du är handbollsspelare och han kroppsbyggare, så du inte kommer att se ut som en biff och inte orkar röra dig på plan :D

Svar: Ja men det beror ju mycket på hur man tränar :) Samt så klart maten också men mer hur man tränar
Jesper Vesterberg

2013-02-26 @ 06:51:11
#2: Fredrik

Lägg dig nu inte i morsan. :P haha. Jaa jag menade att du skulle steka äggvitan tillsammans med ägget :)

Svar: Precis haha, ja jag tänkte väl haha :)
Jesper Vesterberg

2013-02-26 @ 16:45:42
#3: Fredrik

Vad menar du med "hårt slitande" när du sitter framför datorn?:D

Svar: Ja dagen har varit hård :) Jag hade gymmat den dagen osv? :)
Plus datorn är mitt matbord :P
Jesper Vesterberg

2013-02-26 @ 16:46:23
#4: Pappa

Vad duktig du är Jesper, du måste ha fått karaktären efter din pappa :)

Svar: Hahah, det brukar låta så va ;)
Jesper Vesterberg

2013-02-26 @ 18:46:13
#5: Lena

Puss på dig Fredrik <3

Jesper, fick du inte in något matbord? trodde det rymdes

Svar: Nej nej nej.. det står nere i källaren
Jesper Vesterberg

2013-02-27 @ 15:22:02
#6: Lena

Om du ska bo kvar får du försöka hitta större lägenhet

Svar: Spelar inte mig så stor roll :) men ja
Jesper Vesterberg

2013-02-27 @ 18:08:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: