tågmannen

2013-02-27
15:57:00

Bästa köpt på länge!
Idag har jag börjat förbereda mig till balen, var på Dressman och köpte en kostym, en helt vanlig den är inte speciel men om den var så billig spelar det ingen roll. Jag hade ett halva priset på ett klädesplagg och det gällde även kostym! Så världens köp! Jag hoppas inte jag bygger på för mycket muskler innan dess, då blir den för liten :p Dock så sa han att jag bara kunde komma och byta den i sådana fall. Men det är jobbigt. Time in Dressman is less time in the gym ;)
 
Samt så har jag klippt mig för 200 kr, trodde först att det var något B-ställe men han var riktigt bra! Så får dra dit nästa gång också :)
 
Nu är det time för lite matlagning, lax står på menyn!

Och detta är då kostymen, som hänger så fint i min lilla garderob :)
 
Så blev håret!

Kommentarer:
#1: Lena

Du ser bekymrad ut på den andra bilder, eller sjunger du? :D


Svar: Sjunger ;D

Och på resten av bilder försöker jag le, men jag är så dålig på facesmila :P
Jesper Vesterberg

2013-02-27 @ 17:02:47
#2: Lena

På den övre bilden blev du ju jättefin

2013-02-27 @ 18:06:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: