tågmannen

2013-02-28
20:01:04

En ny medlem i familjen!
Så där JA! Nu känner man att det börjar bli seriöst!

Idag fick jag smset, som kommer förändra mitt liv. Ett sms som det står skrivet att mitt paket har kommit. Ett paket från GYMgrossisten. Så det var bara att traska vidare till Ica MAXI och ta ut det vackra paketet! 
 
I paketet var det 8kg  Whey-80 choklad, två stycken 700ml shakers, en halv DL mått/skopa och så det bästa till sist! *BLOOP* *blopp* 'blopp'
'
 
Provade och blanda en idag, halva av ingredienserna och jag hade hört många säga  att "du kommer inte gilla det" och "det smakar skit" men jag tycker att choklad smaken smakade lite som en brownie. Alltså inte alls farligt eller liknande. Dock blanade jag med mjölk idag och i morgon blir det vatten, får se ifall det blir så stor skillnad...?
 
Paketet, när jag var så spänd för att öppna det!
 
Välkommen till Familjen kära Proteinkälla!
 
Undra ifall jag hinner äta upp den innan den går ut ? ;)
 
Det bästa och roligaste som följde med i paketet :P

Kommentar:
#1: Lena

Brownie, det fick mig att tänka på när du och Emma jämt gjorde kladdkaka :) och aldrig fick vi smaka.

Den är säkert godare med mjölk men du kommer att vänja dig att blanda i vatten. Lycka till!

Svar: Helt orelevant men okej ;D haha
Jesper Vesterberg

2013-02-28 @ 22:33:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: