tågmannen

2013-02-26
20:34:00

Klappat och klart
Vilken härlig dag det har varit idag!

Vaknade och gick min lilla prommis på 45 minuter idag. Packade väskan och drog till skolan för att träna handboll, vilket är sjukt skönt att börja träna igen. Även fast jag inte kan ge 100% så är det skönt att skjuta på målet osv. Man känner att man har gått ner några kilo, är verkligen skönt!
 
Sedan när skolan slutade drog jag till gymmet och körde min lilla rehab. Det roliga med rehab är att man känner efter varje dag att man blir starkare och starkare!
 
Men bestämde mig för att köra ett armpass också, vilket var riktigt skönt. Men efteråt blev jag riktigt hungrig så gick vidare till Netto för att köpa tonfisk, en banan och mjölk med extra proteiner. Men dem hade inte mjölken så hoppade över det dock fick jag lyxa till det med Abbas tonfisk ;)
 
Beställde proteinpulver idag!
 
Måste dock vänta med kolhydrats pulvret tills dem får in det pulvret jag är sugen på att köpa.
 
 
Nu även armbilder. Nu är det bara att börja se förändringar! Dem två bilderna är från idag, får se ur jag ser ut om 3 månader! Spännande!
 
 
Typical Handbollsspelare...

Kommentarer:
#1: enwaara

fan vad glad jag blir när du är så motiverad! det gör mig oxå motiverad ;O nu ska det fan sluta latas!

Svar: Ja precis! Kör bara KÖÖR! ;)
Jesper Vesterberg

2013-02-27 @ 13:16:04
#2: Lena

Åh vad kul att läsa :D blir glad

2013-02-27 @ 15:23:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: