tågmannen

2013-03-23
16:58:39

Change is hardest at the beginning. Messiest in the middle. And best at the end
Det bästa med det jag gör, alltså deffen, är att jag ser resultat varje dag. Även fast jag har fuskat den här veckan. Men ska nog hålla mig från alkoholen ikväll, för känner att kroppen inte orkar lika mycket efter att man har druckit, alltså även flera dagar efter. Så därför blir det nyktert ikväll och träna på hårt i morgon! Man kan även ha kul utan alhokol så att säga :)

Bilderna är dock tagna några minuter efter att jag har tränat, så därför är jag lite upp "pumpad". Men jag ser själv resultat bara sen förra veckan, vilket gör det lättare att fortsätta frammåt!
 

Kommentar:
#1: Lena

Men Gud förbannat du ser ju ut som om du är photoshopad

2013-03-24 @ 15:57:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: