tågmannen

2013-03-14
20:33:00

How can you build a life on your body?
Som rubriken lyder har jag fått en fråga, det är ganska lätt faktsikt! Jag älskar att träna och träning älskar mig, vi går som hand i hand! Det är så jävla kul att träna och köra slut på kroppen, när man känner att man har slitit ut den helt, är man som mest nöjd! Sedan menade hon hur jag kunde deffa och sluta äta allt onyttigt. Men svaret på det är också ganska enkelt, en dag inser du hur du egentligen ser ut och vill ha en förändring! Men det är många som ser sig själv i spegeln och tycker att dem är feta men egentligen ser skit bra ut. Hemskt. Jag blev i alla fall less på min kropp och ville ha en förändring och den förändringen har förändrat mig! Mitt självförtroende och så klart utseende.  Det är därför jag fortsätter, det är därför jag orkar, det är därför jag sliter för det jag älskar!
 
Det blev ett långt träningspass idag, lite mer än två timmar. Dock en timme rehab och en timme rygg, var helt slut i kroppen när det var över, men så ska det vara! Åt en banan mellan passen annars hade jag dött. 
Fast jag brukar träna två timmars pass när jag kör rehab men detta var extra tungt pga att jag hade gymmat ben i morse på förreningsgymmet, samt simmat eller mest bubblat :p
 
När jag kom hem efter att jag hade kört så hårt idag så såg jag något som skrek mitt namn! En fin liten fläskfile som ville bli uppäten! Mummsigt! Så idag blev det fläskfile och sallad med avocado.
 
 
Som sagt tränade ryggen idag, första rygg bilden. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: