tågmannen

2013-03-04
18:33:00

I want it as bad as I want to breath!
Kom precis hem från Gymmet-skolan- skolträningen.
 
Började dagen som vanligt, gå en prommis. Sedan skolträning. Men skolträningen var en aning annorlunda! För dem skulle göra en film om JB-gymnasiet och vi var en del av det. Så vi blev filmstjärnor helt plötsligt. Alltså inte den hårdaste träningen, vi körde dock hårt i gymmet i skolan,  det blev ett jävla bra drag! För dem skulle filma där med. Har nog aldrig träna så hårt i det gråa och hemska gymmet i år....

Sedan efter skolan drog jag vidare till gymmet för att träna rehab så klart... men även baksida axlar/rygg för min hållning är åt helvete! Så om någon har ett bra tips på någon övnings för framåtskjutande axlar så hör av er!

Nu är jag hemma, slänger i mig mat och handboll träning klockan 20:00 dock med A-pojkarna men man måste börja någonstans och se hur det går. Dock utan smällar. 

Känner även av att jag behöver ett kolhydratspulver.. fan kan dem få in varan på GYMgrossisten någon gång..

 
När jag var ute och gick i morse :)
 

Bara mag bild, med och utan blixt. Syns mer med blixten på, för den blir som skarpare. Också tagen i morse efter promenaden! :)

Kommentar:
#1: Mamma

Kan inte Fredrik några bra övningar för bättre hållning? Rodden ska ju vara bra, det har i alla fall min sjukgymnast sagt. Men du kanske vill ha flera olika

2013-03-05 @ 13:52:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: