tågmannen

2013-03-01
17:19:00

If you feel confident with your body then brag about it!
Till allas förvånan så var jag på gymmet idag! Körde vanliga rehab även ben, prövade att köra med stång på benböj men rörelsen gör fortfarande ont i axeln. Så jag får köra knäböj i smith, vilket är jävligt tråkigt och tar inte alls lika bra.
 
Men det är så kul när man ser resultat och speciellt när vissa säger att dem ser skillnad. Speciellt dem som inte vet att jag har "deffa". Två härliga exempel. 

Det ena hände för cirka en vecka sedan när jag var hos sjukgymnasten och han skulle känna på mina axlar så jag tog av mig tröjan och han säger "åååååh jääääävlar vad smal du har blivit.... va fan förut var du ju fet!!" Hopp visste inte vad jag skulle säga hahah, förutom tack :P

Det andra hände idag, var på gymmet och Robin från min klass var också där(Han visste inte att jag deffade så hårt). Så när vi skulle duscha blir han helt paff och vet inte vad han skulle säga, nu kommer jag inte ihåg exakt vad han sa men tror det var ungefär så här "jävlar, vad fan har du gjort! Jävlar!" Och så vidare. Sedan berättade jag för Robin att min sjukgymnast sa att jag var fet förut och då säger han " Ja men det var du ju ".
 
Ska man skratta eller gråta? Skratta så klart! Är ju så jävla nöjd med resultatet! Men det är inte över ännu ;)

Prövade Proteinshaken i vatten, var inte lika gott som med mjölk men den slank ner! Om jag säger så här, den var inte god men inte äcklig så det löser sig.

Idag har det varit så underbart väder! Känner verkligen att Februari är över och att Mars börjar!

Kommentarer:
#1: Pappa

Vad duktig du är :)

2013-03-01 @ 18:00:08
#2: Pappa

Jättekul att du skriver en blogg, roligt att följa med och läsa vad du gör därnere.

2013-03-01 @ 18:09:30
#3: Bror

Du ett tips med protein shakern, Stoppa bara i lite vatten, så blir den godare, annars blir den så blaskig :))

Du ärr duktig! :) Sen är det bara att börja bygga! :)

Svar: Jo jag märkte det, den blev ganska blaskig! Tyyy för tipset :)
Jesper Vesterberg

2013-03-02 @ 10:43:31
#4: Lena

Ja Jesper vad du sliter och är duktig. Och jag håller med föregående skrivare, kul att följa dig på bloggen. Kram

Svar: Ja :) tack :)
Jesper Vesterberg

2013-03-04 @ 21:48:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: