tågmannen

2013-03-03
21:43:00

Inspiration
Länkade precis bloggen på facebook, säkert många som kommer tycka "attention whore". Men då får folk tycka det.

Men själv gör jag inte för att få följare utan mer för att folk ska bli "inspirerade" eller att dem blir intresserade och man kan börja diskutera det hela. För jag tycker det är kul att diskutera "deff", "muskler" och "gym" för det finns så många olika saker och diskutera samt olika vägar att gå för att få ett resultat. 
 
Samt har jag delat ut den till folk och några få av dem har sagt att dem ska börja fundera på sig själv och göra lite av det jag gör. Menar jag är inte direkt "stor" eller biff. Men jag är på väg och den här bloggen ska jag visa vägen hur jag gör. Men som sagt, det finns flera olika vägar att gå.
 
Samt en väldigt bra videon att kolla på för att få mer inspiration är, för sättet han pratar på och orden han säger är väldigt starka och påverkar:

" http://www.youtube.com/watch?v=lsSC2vx7zFQ " Här är videon förkortad och man ser någon tränar Amerikansk fotboll

" http://www.youtube.com/watch?v=xM_7j6t9IyU " Här är hela talet inför klassen. Vilket är vädligt inspirerande.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: