tågmannen

2013-03-21
15:18:00

Låt inte dina motgångar bli din nedgång
Ojj, jag har inte haft mycket tid alltså. Skola, gymm, läxor, fest och massor annat.
 
Den här veckan och nästa vecka har inte varit bra för deffen för att jag har festat och det är verkligen inte bra. Men jag lovade mig själv att inte sluta leva "helt". Man måste få njuta av livet ibland och göra roliga saker! 
 
I lördags var vi bara några stycken och festade, vi drog aldrig ut utan vi stannade hemma.

Igår var det studentfest, vilket alltid är kul. Men det är roligare med hemma fester!

Nu på lördag blir det fest igen.

Sedan blir det säkert fest helgen efter det.
 
Sen ska jag bara hålla mig till studentfesterna, för måste börja ta allt seriöst igen. Jag får inte tappa fokus och förstöra allt som jag har kämpat. 
 
 
Från i helgen
Bästa dansen någonsin!
 
 
Från Studentfesten

Breakdancade innan jag drog ut :p
 
Man gick i alla fall plus efter igår!

Kommentar:
#1: Lena

Ni ser ut att ha haft kul :)

2013-03-21 @ 16:26:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: