tågmannen

2013-03-07
17:34:00

Life has no remote, get up and fix it yourself.
Idag var jag hos Sjukgymnasten och höll tummarna att jag skulle få nya övningar, men icke sa nicke! Jag fick en ny övning och resten skulle jag bara utveckla och göra svårare. Är så äckligt less på mina rehab övningar, dock tar det på nästan hela kroppen och bra för balans och liknande. Menmen, bara att bita ihop och göra det, för det är resultatet man är ute efter, för om jag får bättre resultat på rehaben, kommer jag kunna få bättre resultat på dem andra övningarna. 
 
Måste säga att det är tur att det är någon som tänker på mig, hehe..
när jag var hos Markus (sjukgymnasten) sa han " jag brukar tänka på dig"
jag "va? haha?"
Då svarade han "Ja du har gått ner så mycket och det är riktigt bra."

Ja som sagt, tur att det är någon som tänker på mig i alla fall ;) Sedan påpekade han att jag var bredaxlad, som om jag inte har hört det förut :p

Har antingen börja få ont i axeln igen eller så har jag träningsvärk, markus sa att det bara var träningsvärk så får hoppas på det. Jag körde i alla fall baksida axlar/rygg idag, som jag ska köra minst två gånger i veckan för att få en bättre hållning. 
 
Tur att det inte ser ut så här ute längre!

Kommentarer:
#1: Lena

Ha ha ha du är rolig du :) kul att läsa dina inlägg

2013-03-07 @ 17:55:44
#2: Lena

Är denna bild tagen idag? Har ni så där mycket snö?

Svar: Nej, för 3 månader sedan eller mer/mindre
Jesper Vesterberg

2013-03-07 @ 17:56:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: