tågmannen

2013-03-24
21:14:52

Survival secret: It get worse before better – try not to panic
Idag när jag kommer till gymmet, lite halvt sliten från igår så har jag äntligen fått nog mycket energi för att orka dra ett tränings pass. Men när jag väl kommer dit och ska byta om så får jag vara med om det här.


Jag byter om och så hör jag att det kommer en kvinna springande halvt osäkert in mot omklädningsrummet, hon står utanför och skriker efter sin man.

" det har hänt en sak, du måste komma nu!"  det tar en sekund och så säger hon igen
" du måste komma nu! blabla har tagit självmord" (blabla för att jag kom inte ihåg namnet) '
Mannen fick panik och sprang och tog på sig sina saker och stack, såg hela familjen fälla några tårar på väg ut. 

Jaha,,, där sänktes hela min lust att träna.  Men var tvungen att dra träna i alla fall, men tappade fokus en del.

 
Tog ändå en bild idag, när jag inte hade gjort magövningar. Så att nu är det inte "upppumpat", dock ser jag väldigt fokuserad ut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: