tågmannen

2013-03-27
18:58:15

The only courage you ever need is the courage to live the life of your dreams
I måndags var jag hos Markus (min sjukgymnast) och fick 3 nya övningar, två av dem är sjukt cp jobbiga! Medan den andra funkar, bara att fokusera samtdigt som man gör den. 

Den ena av dem jobba går till så här: Ta två pilatus bollar och en arm på varje. Så gör du armhävningar på dem, väldigt jobbig och bra övning för balansen i axeln. Jag kan tyvärr inte gå ner hela vägen ännu och det är inte meningen att jag ska kunna göra det heller, men det kommer!

Så istället för 50 minuters rehab så kör jag 1 timme och 30 minuter.. välidgt krävande! Så jag kör varannan dag rehab nu istället för två dagar och vila en.

Efter rehaben så tänkte jag att jag kunde ta ett spring pass, så jag sprang 3 km på 13,30 minuter. Vilket är väldigt bra för mig, känner mig hundra gånger lättare i benen och i resten utav kroppen. Sedan har jag inte tagit astma sprej på flera dagar, för att den är slut! Ska köpa ny i morgon, för har äntligen fått pengar! :)


Kommentar:
#1: Fredrik

Ser bra ut Jesper! :) När du kommer upp till sommaren ska jag hjälpa dig att börja bygga! :)

Svar: Ja det låter bra! Längtar till det, ibland känns det som om jag gör fel på ryggövningarna.
Jesper Vesterberg

2013-03-28 @ 19:05:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: