tågmannen

2013-03-10
10:04:18

Things are only impossible until they are not
Så idag kom mitt nästa packet! Så nu är hela "familjen" samlad. Den här gången blev det snabba kolhydrater och det heter Carbo FX med ingen smak. Men jag ska göra en egen gainer med den och Whey-80 (choklad).
 
Sedan fick jag med en shaker utan att jag visste om det, så nu har jag 3 shakers. Samt fick jag med tre olika test saker. Bland annat protein pulver. En heter "100% whey protein professional" och jag antar att den är bara ett vanligt proteinpulver, sedan fick jag 100% milk complex (100% of protein from milk proteins) och sist men inte minst fick jag "hot blood" som jag inte har en endaste aning om vad det är. Måste leta runt lite innan jag använder det.
 
Packetet
 
Innehållet.

Och när hela "familjen" är samlad

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: