tågmannen

2013-03-13
20:28:00

Time is what you make of it
Ojj ojj ojj, hinner knappt andas... jag har så mycket att tänka på just nu så att min skalle håller på att expoldera! Jag försker hitta jobb men jag hittar inget, men ska börja ta det lite seriösare nu, pratade med min lärare Erika och hon har sagt många ställen jag kan gå till och även lämnat ett meddelande till en kontakt så skulle han höra runt lite.  Får hålla tummarna och hoppas att det hjälper! Har även varit runt och lämna CV:n...

Ajja till träningen, igår var första vilodagen på flera veckor vilket var grymt skönt! Kände idag att jag hade massor av energi och allt gick bättre. Idag var jag så klart ute och gick och efter skolan drog jag vidare till gymmet för att köra rehab och mage! sedan skynda sig hem för att vara hemma i 20 minuter och laga lite snabbt "fläskfile och pasta". Pasta för att få tillbaka energi och orka träna! Efter jag hade ätit drog jag vidare till handbollsträningen! Vilket var ganska onödigt för min del, hade kunnat vara hemma och vila istället för gjorde inte så mycket. 

Före incidenten som förändrade mitt liv, för 3 månader sedan!
 
Efteråt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: