tågmannen

2013-03-07
18:42:20

Variera med maten, tips snälla
Prövade göra något nytt med laxen idag och det blev sisådär. Blev nästan mer torrt än vanligtvis, förstår inte hur det kunde hända. 

I alla fall så testade jag sätta i Kesella i Laxen. När laxen var klar för att ätas så la jag i lite mer än en DL Kesella och lät den stå på svag värme, på tvåan. För om man har för hög värme så skär sig kesellan jätte lätt. 


Så om ni där ute har några tips på mat man kan göra med Kyckling, lax, köttfärs, torsk, tonfisk och annan mat som är nyttig när man deffar. Så ge gärna förslag! Är så less min mat just nu så jag gör vad som helst, så jag gör gärna på ett annat sätt bara för att få en anna smak på det hela. (btw jag har ingen ugn) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: