tågmannen

2013-03-05
21:55:00

You don´t need more time, you just need to decide!
Ibland så undrar man vad vissa tänker på, i gymmet alltså....

Varje gång jag har varit där så är det alltid någon som lämnar kvar vikterna och inte plockar undan efter sig. Helvete också hur svårt kan det vara! Lättare för oss andra att se när saker och ting är upptagna eller inte!
 
Samt tjejerna haha.. går runt med mobilen och smsar hela tiden. Var gör vissa tjejer där egentligen? Självklart finns det vissa killar också, men det är något som jag stör mig på ibland. Men det kanske bara är tanken som räknas att man går til gymmet? 

Jag gillar verkligen gymmet jag går på(tk), finns många fördelar men en nackdel är att ingen skriker medan dem kör sina set. Man blir mycket mer taggad ifall andra skriker, i alla fall jag blir det. 
 
Ååh vad sockersugen jag har varit dem senaste dagarna! Måste bero på Proteinpulvret! Kände mig inte så här innan jag köpte det, vill bara äta godis/kakor/bulla/mackor eller något annat som är onyttigt. Men måste kontrollera detta, det är inte bra! 

Idag körde jag på verkligen hårt, men känner skillnad på träningen ifall man konsentrerar sig bara på en kroppsdel istället för att först köra rehab och sedan en till kroppsdel. Jag körde ben och efteråt så tog det allt för lång tid innan jag kom upp ur dem sköna "sofforna" dem har på gymmet. Hatar sofforna, värsta fällan ifall man har kört ben! haha, men men jag tog mig hem efter 30 minuters promenad!
 
Så här såg jag ut förra sommaren, fick leta ett tag för att hitta en bra bild som var framifrån. Som sagt inte den bästa men man får nöja sig med det men jag såg även ut så i vintras och för ungefär för lite mindre än två månader sedan. Tillslut blev jag less och ville ha ändring!

 
 
 

Kommentarer:
#1: Lena

Jag säger bara wow, tänk att under det där, fanns det där :)

Ett tips, skit i vad andra gör på gymet och fokusera på dig själv i stället. Bra jobbat föresten. Och nån gång måste du väl få unna dig godis, det behöver ju inte vara varje helg

Svar: Jag skiter väl i vad andra gör, men det är jobbigt ibland när vissa lämnar kvar sina vikter, och det där med tjejerna är ju bara en grej, inte så att jag stör mig på det.
Jesper Vesterberg

2013-03-06 @ 16:41:35
#2: Lena

Jo det förstår jag, alltså det med vikterna, men tyvärr så finns dom på alla gym :( Ibland så tror jag att vissa bara går på gymmet för att säga att dom har varit där, du vet! Som dom där som sitter med nyaste utrustningen i slalombacken men som aldrig åker :D

2013-03-06 @ 17:51:13

Jag kan komma och skrika lite! :)

Svar: Göre!!! Behöver de!
Jesper Vesterberg

2013-03-06 @ 18:19:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: