tågmannen

2013-03-26
16:58:00

You get the best out of others when you get the best out of yourself
Det bästa med att deffa är väl två saker, det ena är att man äntligen gillar sin kropp och känner sig nöjd. (även fast jag inte känner mig 100% nöjd än, mycket att jobba på). Man behöver inte skämmas och gömma sig eller försöka dra in magen. Utan nu kan jag slappna av och inte bry mig vad andra tycker! Okej, jag slappnar inte av, för jag försöker träna på hållningen så jag spänner mig hela tiden. Men ni förstår vad jag menar.

Det andra är alla trevliga kommentarer man får, hur mycket bättre man ser ut, smalare och mer deffad. Även min sjukgymnast hade pratat med min lärare/tränare och sagt att han var imponerad av mig. Alltså mitt sätt att engagera mig på träningen, deffen och rehaben. Sådant är alltid kul att höra, för några månader sedan fick jag aldrig höra något sådant eller dylikt. 
 
Nu kommer jag lägga upp bilder på skillnader mellan ungefär lite mer än en månads skillnad. Som dem flesta vet, så började jag deffa för 2-3 månader sedan men jag tog aldrig någon bild ifrån början. Vilket var idiotiskt. men jag har bilder från februari så därför jämför jag med dem.

Till vänster är det från: 2013-02-16 (ungefär)                          Till höger är från idag 2013-03-26

Tog tyvärr ingen bild när jag hade armarna uppe åt detta hållet.
 
Kom just på att bilderna till vänster är till och med efter att jag gjort situps alltså "upppumpad" medan till höger är jag inte det. Men den största skillnaden som jag märker nu när jag kollar på bilderna är att min hållning är hundra gånger bättre. Vilket gör att det ser bättre ut. Hade varit mycket lättare ifall någon hade kunnat ta bilderna åt mig, så slipper jag den här jävla toan.
 
Tänkte att jag kunde visa lite mer bilder när jag ändå håller på. Vet ej ifall olika människor tar åt sig om jag lägger upp bilder på dem. Så därför får de bli enskilda bilder på mig och dem närmsta jag känner fårn fest/studentfest eller folk som jag vet inte tar illa upp. (eller som jag hoppas att dem inte tar illa upp.. annars får ni säga till!! )
 

Var tvungen att visa mina moves ;)
Tim missa... :p
Lite kyckling så där vanligt ja!

Ibland måste man gotta sig med fläskfilé!
Lagade köttbullar för en hel vecka (y)
Skål! Shot.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: