tågmannen

2013-05-22
21:39:00

Do not lose hold of your dreams and aspirations. For if you do, you may still exist but you have ceased to live
Fan alltså, känner att jag har börja tappat hela grejen nu.... jag fuskar allt för ofta! Tex idag gjorde jag en sats chokladbollar och tröck i mig (Ja jag är norrlänning så det heter tröck och inte tryckte! :p ).. ångrar det som fan.. men helvete också! i morgon ska jag börja igen, enda tills på lördag :P och söndag när det är balen... men jag ska försöka att hålla mig från socker. Alltså godis,kakor och speicellt chokladbollar... någon som är sugen på att köpa socker och smör så jag inte kan göra chokladbollar? :)

Dagen innan vi åkte till Skottland
 
Bilder från hotellet. Första dagen.. har tappat och gått upp i vikt sen den dagen.
 
Många skulle säkert säga " nu får du ge dig osv osv" men jag känner ju själv när jag är "nöjd" med mig själv och när jag tycker att jag ser bra ut. Så fattar inte varför jag tröck i mig chokladbollar.. helvete! men i morgon så jävlar! 


Godnatt Peace out!

Kommentar:
#1: pappa

Det är inte så lätt vi har sliskat men när vi kommer hem får man skärpa sig

Svar: Jo precis, samma här :)
Jesper Vesterberg

2013-05-23 @ 14:53:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: