tågmannen

2013-05-20
18:41:44

Either you run the day or the day runs
Sådärja! Nu har man varit i Skottland också! CHECK!

Härlig resa, härligt ställe! Dock är det inte så säkert att man någonsin kommer åka till Skottland, för det är inte det första stället man tänker på när man vill resa, dock var det en så grymt rolig resa som tyvärr är över. Gick lite för fort. En helg räcker inte. 
 
Lägger upp lite bilder på vad jag köpte och några trevliga damer som Jag och Tim träffade från Skottland, deras dialekt är inte att leka med! Den är så jävla härlig, önskar att man också man kunde prata som dem! 
 
Kommer lite klädes bilder, i morgon tror jag att jag ska slänga in en riktigt bildbomb med bilder från Skottland som Tim har tagit. För jag tog inte med min kamera när jag visste att han skulle ta med den!'
 
Det som jag köpte är ett par Jeans Shorts och två olika Linnen. Det ena är ett Rolling Stones Linne och det andra är ett Carlifonia Linne samt ett halsband (Peace bricka) och ett par Converse! Så nu är jag som alla andra med Converse!
 
 
 
 
Och så bilderna från när vi var ute och träffade dem skottiska brudar!
 
Från Vänster: Hallie/Hellie/Ellie( eller något liknanade) Jag, Michelle och Claire samt Tim
 

Kommentarer:
#1: Anonym

Det såg trevligt ut men en helg går fort fina kläder

Svar: Jo det var trevligt, kommer upp mer bilder idag så får du se :)
Jesper Vesterberg

2013-05-21 @ 08:45:14
#2: pappa

Pappa som skrev

2013-05-21 @ 08:48:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: