tågmannen

2013-05-22
19:45:00

I'm ready, ready for action
Stegen mot frihet börjar närma sig, fast man är bara fri i en helg sen börjar man jobba igen!
Så till sommaren blir det Boden igen, önskar jag kunde stanna kvar i Halmstad i alla fall en Sommar och uppleva hur Halmstad egentligen är men får nöjd mig med Boden ;)
 
Snart är det Bal och sedan studenten, fy fan! bara för några år sedan flyttade jag hit och nu ska jag åka igen. Det känns overkligt. Kommer verkligen sakna Halmstad, för det sista året har gjort ett så stort intryck på mig. Känner att jag verkligen har blivit en annan människa av att vara här. En mer mogen och ansvarfull. 
 
Idag köpte jag skor, slips och en näsduk till balen! I morgon blir det en skjorta och sedan är jag redo för lite action! 
 
Min studentmössa
 
Skorna
 
Slipsen och näsduken
Skorna och slipsen samt näsduken
 
Tänkte jag kunde bjuda på "en" bild från Edinburgh
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: