tågmannen

2013-05-14
18:43:00

It’s not enough to be busy, so are the ants. The question is, what are we busy about?
Skottland börjar närma sig, nu är det bara två dagar kvar så drar vi! Fy fan va kul det kommer bli, så jävla annorlunda resa jämfört med alla andra som till magaluf eller andra fest ställen.  Inte för att vi kommer hålla oss nyktra men ändå haha :) 
 
Träningen går bra, allt går bra. Känner mig riktigt i form just nu, speciellt igår, när jag körde ett ryggpass fy fan vad underbar känsla, lagom träningsvärk idag! (y)

Körde tungt benpass idag och det slutade med att jag darrade i benen, SÅÅÅÅÅÅÅJA!
 
SAMT SÅ SA MARKUS(min sjukgymnast) ATT JAG INTE BEHÖVER KÖRA MER REHAB!!!!!! Eller... att jag är klar med rehaben men jag ska ändå fortsätta, och köra så jag inte tappar allt :)
 
 
Massor med randombilder...
 
 
Älskar brillsen :p
Dem nya shortsen jag har köpt!                               
Samt innan jag skulle springa 8 km i Måndags
 Får inte glömma att stretcha efteråt!

 Exakt en timmes kraftgång.
 
 
Härlig helg med härliga boys
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: