tågmannen

2013-05-15
21:59:00

Success is doing what you said you would do, consistantly, with clarity, focus, ease and grace
Idag blev det armar och lätt sidomage innan man drar vidare till Skottland! Va fan, det är ju i morgon vi åker! I MORGON! SÅÅÅJA! :D

SKa bli så jävla galet kul, för hur ofta åker man till Skottland liksom? Aldrig. Så annorlunda! Är grymt taggad!
 
Blir nog ett magpass och PW innan jag sätter mig på tåget till Danmark för att sedan ta flyget till Skottland!
 
När jag kom hem från gymmet la jag mig direkt i sängen och öppnade fönstret för att sola i sängen! Underbart! 
 
                                                                                Håriga ben, håriga ben överallt!
 
Nu är allt färdigpackat tills i morgon! NU JÄVLAR BÄR DET AV!
Tänkte ta bilder före träningen och bilder efter träningen för att se skillnader när man är upp pumpad.. Men glömde att ta efteråt... Så det blir bara bilder innan jag tränade. Får se ifall det blir någon skillnad när jag inte kommar träna på hela helgen och äta onyttigt?
 

Kommentar:
#1: pappa

Ha det bra i Skottland

2013-05-16 @ 11:39:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: