tågmannen

2013-05-12
21:23:45

Your struggles have not been a waste. They’ve come to strengthen you. And grow your capacity to lead – and win
Tänkte att jag kunde uppdatera hur jag ser ut just nu. 

Jag har ingen våg så jag kan inte väga mig eller liknande så jag kör efter spegeln :) Inte länge kvar till skottland nu! Nästa helg så åker vi! Galet!
 
Det kommer blandade bilder, allt från allt :p med och utan blixt och bajs :P Vissa är efter jag har tränat mage och vissa är inte det. Okej.. det är bara en som är efter att jag har tränat mage, ni får gissa vilken :P
 
 

Kommentarer:
#1: Sarah

Hvor ser du godt ud, skatter! Keep up the good work

Svar: Taack ;D
Jesper Vesterberg

2013-05-13 @ 17:47:15
#2: pappa

Ha det bra i Skottland

2013-05-14 @ 14:35:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: